Numar canale: 2 |
Receptor Nice OX2FM, 2 canale, 868.46 MHz, precablat – 1 buc |
Nice |
Descarcă documentația produsului
Sub-total: 44,83615 lei
In Stoc
36800 lei (cu TVA)
In Stoc
ComparaReceptor cu functionalitatea sistemului de operare Opera adaptate tuturor necesitatilor de instalare. Este precablat universal pentru gestionarea oricarui tip de automatizare. Poate memoriza pana la 1024 de transmitatoare. OXI2FM are 2 canale.
Numar canale: 2 |
|
Receptor Nice OX2FM, 2 canale, 868.46 MHz, precablat – 1 buc |
|
Nice |
Descarcă documentația produsului
Receptor cu functionalitatea sistemului de operare Opera adaptate tuturor necesitatilor de instalare. Este precablat universal pentru gestionarea oricarui tip de automatizare. Poate memoriza pana la 1024 de transmitatoare. OXI2FM are 2 canale.
Receptor cu functionalitatea sistemului de operare Opera adaptate tuturor necesitatilor de instalare. Este precablat universal pentru gestionarea oricarui tip de automatizare. Poate memoriza pana la 1024 de transmitatoare. OX2FM are 2 canale.
Receptorul Nice One cu 2 canale, OX2FM are frecventa de 868,46 MHz este precablat si nu are transmitator incorporat.
Fotocelule Sincronizate orientabile la 210◦, cu iesire cu releu. Cu circuit antiorbire, sincronizare automata intre perechile de fotocelule, care permit evitarea interferentelor intre detectoare.
PENTRU BARE DE PÂNĂ LA 9m, IREVERSIBIL 230Vca, MOTOR 24 Vcc, CU BAZĂ DE ANCORARE INCLUSĂ.
Sistem electromecanic de ridicare a barierei pentru controlul accesului rutier.
Motoreductor 24 Vcc, cu unitate de comanda și loop detector integrate.
Puternic și rapid, pentru bare de 7 – 9 m.
Programare simplificata: unitate de control cu afisaj electronic și joystick pentru o programare mai rapidă a parametrilor.
Unitatea de control: are o ieșire de alimentare cu 24Vcc pentru
dispozitive și două intrări de bucla inductiva compatibila cu
accesoriile LP21 și LP22.
Modular: compunere practică a barelor prin rostul de dilatație din aluminiu.
Selectie master/slave: sincronizeaza automat chiar și 2 motoare, permițând automatizarea porților contrapuse.
Putere și fiabilitate: structură solidă din oțel, noi balanțe cu arc deosebit de rezistente, cu garanție de pana la 1.000.000 de manevre și bară cu secțiune eliptică cu rezistență mare la rafalele de vânt. Lumină intermitenta sau de semafor opțională, încorporabilă în capac. Controlare prin mișcare cu encoder și limitatoare de cursă electromecanice.
Confort sporit in fazele de programare și întreținere: compartimentele separate pentru elementele electronice și
mecanice protejează părțile interne de eventualele riscuri. Acces
rapid și simplu la unitatea de comandă amplasată în partea
superioara a corpului barierei. Fotocelulele, complet invizibile
din exterior, se aplică cu o simplă fixare în compartimentele
prestabilite din corpul barierei.
Fiabilitate și siguranță sporite: detectare de obstacole și monitorizare a absorbției motorului în timpul mișcării
automatizării. Diagnosticare automata a problemelor în timpul funcționării și indicarea ulterioară a tipului acestora prin diferite combinații de semnale luminoase intermitente. Echipat pentru
conectarea bordurilor sensibile optice și rezistive de ultimă generație (cu rezistență 8,2 k0hm).
Economie de energie: cand sistemul nu funcționează, intra în
stand-by, reducand consumul de energie.
Fara pana de curent: funcționare în caz de întrerupere a alimentării cu curent electric prin baterii opționale care se
introduc în carcasa.
Deblocare laterală cu cheie metalică: posibilitate de instalare pe ambele laturi.
Unitate de comandă pentru un motor sau două motoare, pentru porți batante de 24 Vdc, cu sensibilitate reglabilă. Prevăzută cu tehnologie Nice BlueBUS, compatibilă cu sistemul de alimentare solară Solemyo și cu
sistemul Opera; pentru gestionarea, programarea și diagnosticarea automatizărilor chiar și de la distanță.
Pentru compatibilitate verifică manualul de instalare.
Cookie name | Active |
---|---|
woocommerce_cart_hash | |
woocommerce_items_in_cart | |
wp_woocommerce_session_af9ab7560b5a9d1858d275426001074f |
Inca nu sunt pareri.